VARTOTOJŲ TYRINĖJIMAS – EMPATIŠKAS INTERVIU ARBA KAIP GIRDĖTI TAI, KO KLIENTAI MUMS NEPASAKO
Kviečiame registruotis į seminarą su verslo konsultantu Ugniumi Savicku.
Tema: VARTOTOJŲ TYRINĖJIMAS – EMPATIŠKAS INTERVIU ARBA KAIP GIRDĖTI TAI, KO KLIENTAI MUMS NEPASAKO
Kaip būti pageidaujamu produktu ar paslauga? Kaip nenusibosti klientams? Ko dar galėtų norėti klientai, kad mums sumokėtų daugiau? Tai klausimai kuriuos nori kuo tiksliau atsakyti bet kuris verslas ir atrodytų nieko čia sudėtingo – imi ir paklausi. Tačiau, jei tai būtų taip lengva, tikriausiai nebūtų mus paliekančių klientų, nebūtų klaidingų inovacijų ar nepavykusių pasiūlymų. Skirkime laiko sesijoje apie „empatišką klausymąsi“ kuris padeda atsakyti į klausimus: Kaip įvaldyti gebėjimą suprasti ko klientai tikisi iš mūsų, ko jie galėtų norėti papildomai ir taip patobulinti bei pagerinti savo produktus ar paslaugas įgyjant tvarų konkurencinį pranašumą? Kaip tyrinėti klientų poreikius ir neapsigauti „nesąmoningo melo“ spąstuose? Kaip būti vienu žingsniu priekyje konkurentų? Aptarkime metodiką, paanalizuokime pavyzdžius, pasidalinkime patirtimis.
Renginys nemokamas, tačiau būtina REGISTRACIJA
Registruotis iki gruodžio 19 d. 15 val.
Mokymai dalinai finansuojami vykdant projektą BIT – bendradarbystė, inžinerija ir technologijos Projekto Nr. 08.6.1.-ESFA-T-927-01-0459
10:00 val.