Pakalbėkime praktiškai: kaip naudoti dirbtinį intelektą rinkodaroje?
Apie dirbtinį intelektą (DI) kalbama daug, tačiau išnaudoti jo galimybes pilnai moka retas.
Internete gausu įrankių tekstų, vizualikos, video turinio, interneto svetainių kūrimui su DI, kurie gali tapti itin naudinga priemone būtent jauniems verslams, kurie nėra pasiruošę investuoti daug į reklaminio turinio kūrimą.
Vis dėlto dažnas susiduria su iššūkiais: kokius įrankius pasirinkti, kaip duoti tinkamas ir tikslias užduotis dirbtiniam intelektui tam, kad jo sukurtas turinys būtų naudotinas ir naudingas?
Apie visa tai kovo 26 d. trumpų mokymu metu papasakos Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas.
„Naudojant tinkamus DI įrankius ir žinant, kaip su jais dirbti, galima sukurti prekės ženklą nuo nulio ir vos per valandą pradėti internete funkcionuojantį verslą su prekės ženklu, aiškiomis tikslinėmis auditorijomis, interneto svetaine, turiniu reklamoms. Vis dėlto tam reikalingos specifinės žinios, kaip dirbti su DI. Būtent apie tai ir papasakosiu Šiaulių jaunų verslų atstovams“, – sako A. P. Girčys.
Mokymuose sužinosite:
- kokius DI įrankius galima naudoti skirtinguose žingsniuose;
- kaip tikslingai suformuluoti užduotis DI;
- kaip sukurti prekės ženklą, svetainę, turinį reklamoms naudojant DI įrankius.
Mokymai vyks kovo 26 d. 10 val.
Registruotis kviečiame: REGISTRACIJA
Mokymų trukmė: 1,5 val.
10:00 val.