Šaltų skambučių profesionalas. Kaip efektyviai pardavinėti telefonu?

Kviečiame į mokymus tema: „Šaltų skambučių profesionalas. Kaip efektyviai pardavinėti telefonu?“

Mokymų metu nagrinėjama, kokie yra sėkmingo šaltų skambučių specialisto bruožai ir kaip efektyviai atlikti šaltus skambučius bei sukurti teigiamą pirmąjį įspūdį. Pristatomas veiksmų algoritmas, kuris lemia šaltų skambučių sėkmę. Aiškinamasi kaip suprasti klientų poreikius ir motyvaciją bei kaip taikyti psichologinius principus pardavimuose. Pristatomi efektyviausi pardavimo metodai ir strategijos bei kaip tinkamai elgtis derybose apdorojant klientų prieštaravimus. Aiškinamasi kaip „šaltų skambučių“ profesionalai sugeba mokytis iš patirties, stebėti savo veiksmus per visą pardavimo procesą ir tobulinti juos.

Mokymų programa:

  1. „Šalti skambučiai“, nuo ko priklauso pardavimo sėkmė?
    1.1. Pardavimai telefonu, pliusai ir minusai;
    1.2. Pokalbis gyvai ir telefonu, esminiai skirtumai;
    1.3. Skambučių tikslai ir strategijos;
    1.4. Ko iš tikrųjų nori klientas?
    1.5. „Šaltų skambučių“ anatomija;
  2. Pardavimų psichologija
    2.1. Pardavimai – tai ne menas, pardavimai – tai mokslas;
    2.2. Kas trukdo 99% pardavėjų sėkmingai pardavinėti?
    2.3. Kodėl klientai sako „Ne“ ir meta ragelį?
    2.4. Manipuliavimas ar įtaiga, ką pasirinkti?
    2.5. Kaip suprasti su kuo turime reikalą?
    2.6. Geriausi psichologiniai įrankiai pardavimuose;
  3. „Šaltų skambučių“ profesionalas
    3.1. Volstrito cirkas arba tai, kas veikia tik kine;
    3.2. Mėgėjas, patyręs ar profesionalas – kaip atskirti?
    3.3. Profesionalaus pardavėjo kompetencijų sąrašas;
    3.4. Žinau, sugebu, moku, esu įvaldęs;
    3.5. Didžiausias profesionalaus pardavėjo turtas;
  4. Trumpiausias kelias į pardavimus
    4.1. Pasiruošimas „Šaltam skambučiui“;
    4.2. Klientų paieška ir segmentavimas;
    4.3. Efektyvi pokalbio pradžia;
    4.4. Kliento „išlukštenimas“;
    4.5. NLP technikų taikymas;
    4.6. Profesionalus skambučio užbaigimas;
  5. Derybos telefonų ir prieštaravimų valdymas
    5.1. Administratorės apėjimas;
    5.2. Geriausi būdai prieiti iki SPŽ (sprendimą priimantis žmogus);
    5.3. 150 būdų įveikti prieštaravimus:
    5.3.1. „Mums nieko nereikia …“;
    5.3.2. „Mes jau turime tiekėją …“;
    5.3.3. „Mums per brangu …“;
    5.3.4. „Atsiųskite mums „,
    5.3.5. “Reikia pagalvoti ….”;
    5.3.6. Ir kiti dažniausiai pasitaikantys prieštaravimai;
  6. Kova be taisyklių, darbas su ypatingai sunkiais klientais
    6.1. Kodėl klientai būna sunkūs?
    6.2. Pozicinės ir veiklos derybos;
    6.3. Retorika sunkiuose derybose;
    6.4. Kaip atpažinti juodąsias technikas?
    6.5. Nuo emocijų prie logikos;
  7. Užtenka pardavinėti, tegul perka
    7.1. 19 pardavimų mitų arba tai, kas jau nustojo veikti;
    7.2. Profesionalus požiūris į šiuolaikinius pardavimus;
    7.3. Ką iš tikrųjų perka jūsų klientai?
    7.4. Ekspertiniai pardavimai telefonu;
    7.5. Tobulas klientas arba 10 skambučių – 10 pardavimų;
  8. Nuo teorijos prie praktikos
    8.1. Kas mums trukdo veikti?
    8.2. „Šaltų skambučių“ nuovargis ir apatija;
    8.3. Savimotyvacija arba kaip nenuleisti rankų;
    8.4. Telefoninių pokalbių perklausa ir vertinimas;
    8.5. Asmeninių pardavimų planavimas;
    8.6. Baigiamoji užduotis;
    8.7. Kurso apžvalga.

Data: 2024 m. rugpjūčio 29 d. 10 val.

Trukmė: 8 ak.val.

Vieta: Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmai (Vilniaus g. 88, Šiauliai).

Registracija būtina. REGISTRUOTIS ČIA

 

 Apie lektorių:

Tomas Černiauskas

Pardavimų ir komunikacijos treneris (14 metų teorinė ir praktinė patirtis.) Sertifikuotas „Neuro lingvistinio programavimo“, taikomosios tipologijos „Eneagrama“ ir viešojo kalbėjimo specialistas. Prekės ženklo „PARDAVIMOLOGIJA“ įkūrėjas ir vystytojas. „Versli Lietuva“ ir „BZN start“ verslo konsultantas. IT paslaugų ir produktų vadovas (10 metų praktinė patirtis): „Telia Lietuva“, „Baltnetos komunikacijos“, „ProITas“. Mokymų projektų vadovas įmonėje „Dataera“ – duomenų valdymo ir analizės ekspertai. Apmokyta virš 1 500 aktyvių pardavimų vadybininkų ir virš 2 000 klientų aptarnavimo specialistų.

 

Mokymai organizuojami įgyvendinant Šiaulių miesto savivaldybės jaunimo verslumo skatinimo ir verslo subjektų mokymo programas
#ŠiauliaiŠviečia

Renginio laikas
2024-08-29
10:00 val.
Renginio vieta
Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Vilniaus g. 88, Šiauliai Žiūrėti žemėlapyje
Atgal
Kiti renginiai
2024-10-18

Rūmų narių bendruomenės vizitas į Šiaulių karinį miestelį

Kviečiame susipažinti su šiais metais oficialiai atidarytu Kariniu miesteliu Šiauliuose. Šiaulių karinis...
Plačiau
2024-09-19

VIEŠAS PROJEKTO PRISTATYMAS (TRAKŲ G. 20, ŠIAULIAI)

Vadovaudamiesi STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas. Projekto ekspertizė“ VIII sk. reikalavimais, informuojame...
Plačiau
2024-09-23

INFORMACINIS SUSITIKIMAS JAUNIEMS VERSLAMS

rugsėjo 23 d. 13 val. kviečiame į informacinį susitikimą skirtą jauniems verslams, tema: „Apie ką dar nebuvo...
Plačiau